Kulak Memesi Küçültme

izmir-kulak-memesi-kucultme

Kulak Memesi Küçültme Ameliyatı 2022

Kulak memesi, kulağın alt bölümünde bulunan yumuşak bir bölümdür. Bu kısım bazen fiziksel travmalardan bazense doğumsal problemlerden kaynaklı normalden daha uzun olabileceği gibi normalden daha genişte gösterebilir. Bu durum kulağı normalden daha büyük gözükmesine neden olabilir. Bu durum kişinin fiziksel fonksiyonlarını etkilemediği için tam olarak bir hastalık olarak nitelendirilmez. Fakat görüntü olarak göze hoş bir görüntü gibi gelmeyebilir ve bu durumdan muzdarip olan kişileri öz güven ve benlik saygısı bakımından olumsuz etkiler.

KULAK MEMESİ KÜÇÜLTME AMELİYATI NASIL YAPILIR?

Kulak memesi asimetrik olan kişiler öncelikle bir estetik cerrahiye muayene olmaları gerekir. Çeşitli tetkiklerden sonra tedavi planlanır ve 45 -50 dakika arası küçük bir operasyonla tedavi gerçekleştirilir. Ameliyat sonrasında hastalar kendilerindeki büyük değişimi ve başarıyı gözleriyle görürler.

İşlem lokal anestezi yoluyla yani sadece kulak memesi uyuşturularak yapılır. Hasta, işlem esnasında hiçbir şekilde ağrı hissetmez ve bu nedenle çok rahat bir ameliyattır. Operasyon sırasında kulağın normal ebatlarına göre küçültme sağlanır. Her iki kulağın da aynı şekilde ve aynı oranda küçültülmesi gerekir. Tam da bu noktada ameliyatı gerçekleştirecek doktorun tecrübesi ön plana çıkar. Dr. Ahmet Caymaz kliniğimizde güvenle muayene olabilir ve işlemlerinizi gönül rahatlığıyla gerçekleştirebilirsiniz.

Kulak Memesi Küçültme