Endoskopik Sinüs Tedavisi Hakkında

sinus

Endoskopik Sinüs Tedavisi İzmir

Endoskopik Sinüs Cerrahisi kısaca ESC, paranazal sinüs diye adlandırılan burun ve yüz kemikleri içerisinde bulunan boşlukların enfeksiyon durumlarında, polip denilen et büyümelerinde, travmalara bağlı veya nedensiz olabilen beyin sıvısı kaçaklarında uygulanan ve başarılı sonuçlar alınan bir cerrahi yöntemdir.

Endoskopik Sinüs Cerrahisi, sinüslerin karmaşık yapısı ve göz, beyin gibi hayati organlara yakınlığı nedeni ile profesyonel kişilerce dikkatle yapılması gereken bir prosedürdür.

Alanında uzman olan Dr. Ahmet Caymaz, hastalarını kliniğinde muayene etmekte ve gerekli tedavileri uygulamaktadır.

Endoskopik Sinüs Cerrahisi, burun deliklerine yüksek çözünürlüklü kameralarla girilerek burun ve sinüslerdeki iltihap ve poliplerin temizlenmesi işlemidir.

Cerrahi süresi, hastalığın yayıldığı alana göre değişmekte olup, ortalama yarım saat ile 2 saat arasında sürmektedir. Endoskopik Sinüs Cerrahisi, kronik sinüzit hastalarına, nazal polipozis hastalarına, antrokoanal polip hastalarına vb. birçok hastalığın tedavisi için kullanılan bir tedavi yöntemidir.

Endoskopik Sinüs ameliyatı sonrasında iyileşme sağlanana kadar burun boşluklarına birer haftalık arayla pansuman uygulanmaktadır.

Endoskopik Sinüs Tedavisi